"Um desenho de cada vez"

EN
Included in the project Centro das Artes Global is the exhibition "Um desenho de cada vez", organized by the group Sketchers Madeira, are several drawings made by me as well as many other artists. One of my designs was conducted during one of the outdoor events created by that group, which took place in the town of Câmara de Lobos.


10 of these drawings are part of my project "Weeds" that consists of drawing a weed per day. More information about my project here and here.

The exhibition, was placed at the Civic Center of Câmara de Lobos from 08/12/2013 to 06/01/2013, and now is at Machico Forum, will proceed to the auditorium of Casa das Mudas and to the Congress Center of Porto Santo.





PT
Incluídos na exposição itinerante inserida no projecto Centro das Artes Global “Um desenho de cada vez”, organizada pelo grupo Sketchers Madeira, estão vários desenhos executados por mim, bem como de vários outros artistas. Um dos meus desenhos foi realizado durante um dos eventos ao ar livre criados pelo referido grupo, que teve lugar na cidade de Câmara de Lobos.

10 desses desenhos fazem parte do meu projecto “Weeds” que consiste em desenhar uma erva daninha por dia. Mais informação sobre o meu projecto aqui e aqui.

A exposição que esteve patente no Centro Cívico do Estreito de Câmara de Lobos de 08/12/2013 a 06/01/2013 está agora patente no Fórum Machico, seguirá para o auditório da Casa das Mudas e para o Centro de Congressos do Porto Santo.


Leave Your Comments !

Recommended Post Slide Out For Blogger